Pages

Sunday, September 12, 2010

Raya oh raya


Raya oh raya
Kau datang lagi tahun ni
entah kenapa raya kali ini
tidak seronok mcm dulu

Kau datang setahun sekali
tapi aku merasa dingin sekali
entah apa merasuk diri ini
sehinggakan raya dikatakan sepi

Oh Raya
Sungguhpun engkau hari penuh makanan
aku tak teringin nak makan
sbb kalau aku makan
comfirm pasni aku masuk jamban

Kalau dulu raya datang
aku duduk sambut raya dengan mercun berbatang-batang
kali ini raya datang
mcm lebih baik tak datang

Oh Raya
Kau datang memberi kemaafan
sesama insan dan taulan
hanya itu mampu ku katakan
raya taun ni hmm tak tau la nak kata apakan

Udah lah aku mencarut di sini
Sbb tetamu rumah dtg lagi kat sini
Udah penat melayan tetamu ini
tetapi masih banyak lagi yang nak dtg ke sini

Apa2 pun untuk raya ni
Aku ucapkan selama hari raya maaf zahir batin ni
kalau umurku panjang lagi ni
esok2 kita jumpa lagi..
hihihi








1 comment:

Unknown said...

Selamat Hari Raya fifi ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...